Τέχνες
Οικονομία
Τεχνολογία
Εκπαίδευση
Διασκέδαση
Πολιτική
Υγεία
Γεγονότα
Ανάπτυξη
Κοινωνία
Ταξίδια
Οικολογία
Ιστορία
Μόδα
Εκτύπωση

Λασποσπιτοσελίδα Ανάπτυξη

ΛΑΣΠΗ ΤΕΧΝΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

"Λύσεις Ζωής, λύσεις Πρακτικής!"

Αρκετά με τις "τσάντες-ρακέτες", "τσάντες-κασετόφωνα", "τσάντες-λαϊκής". Η Λάσπη(η) μελέτησε και εργάστηκε για την Τελική και Μοναδική Σχολική Τσάντα (ΤΕ.ΜΟ.ΣΧΟΛ.ΤΣΑ.) που αποτελεί πανάκεια για όλες τις σχολικές εκδηλώσεις αλλά και για ένα καλύτερο παιδευτικό σύστημα. Εφηύρε μια τσάντα που αν συνδράμει και το υπουργείο Παιδείας θα αποτελέσει το πεντάλ (sic) μιας αναβαθμισμένης Παιδείας!

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Εμφανισιακά η τσάντα ΤΕΜΟΣΧΟΛΤΣΑ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα περισσότερο από μια κοινή αχαρη, ογκώδη, σαν-σαμάρι κοινή τσάντα της αγοράς. Με διαστάσεις 60x80x70 εκατοστών η τσάντα ΤΕΜΟΣΧΟΛΤΣΑ αποτελεί τη Ναυαρχίδα της εγχώριας παραγωγής σχολικής τσάντας!

Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΤΣΑΝΤΑ ΤΕΜΟΣΧΟΛΤΣΑ

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:

Καταρχάς το μεγάλο εμβαδό της πλάτης προσφέρεται για τη δημιουργία και την εισαγωγή του ΝΕΟΥ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΥ ΛΕΠΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟ "ΣΛΙΜ-ΡΕΦΡΙ".

Πρόκειται για ένα NO FROST ψυγείο που χωρά άνετα δίπλα-δίπλα (προσοχή: όχι κολλητά) δύο (2) φέτες ψωμιού του τοστ και σε διάταξη από κάτω (στον άξονα yy') μία (1) φέτα ζαμπόν και μία (1) τυρί (του τοστ και αυτή) , όπως φαίνεται στην φωτό:

Το νέο ψυγείο "SLIM REFRI"
συνεργάζεται άψογα με την ΤΕΜΟΣΧΟΛΤΣΑ

 

Όπως είναι ευκόλως αντιληπτό η πλάτη-πόρτα της τσάντας ΤΕΜΟΣΧΟΛΤΣΑ φέρει τεχνολογικές καινοτομίες οι οποίες όμως κρίνονται απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του ψυγείου (αποφυγή διαρροών, καλή λειτουργία κάτω από αντίξοες συνθήκες (όπως εκπαιδευτικές εκδρομές σε ηλιόλουστες αλυκές), αντιμουχλική μπογιά και ορθή κατανομή της ψύξης (ως γνωστόν τα αλλαντικά χρειάζονται καλύτερη ψύξη για τη διατήρησή τους σε σχέση με τα "αρτοειδή"!)). Όλα τα ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά εμφυτεύματα της, είναι σχεδιασμένα ώστε το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 300 γραμμάρια!

Το εμπρόσθιο τμήμα της τσάντας θα ανοίγει σα ντουλάπι καταργώντας έτσι το κλασσικό άνοιγμα-φερμουάρ που δεν επιτρέπει στο μαθητή να βλέπει τη ράχη άρα και το τίτλο του βιβλίου. Το τελευταίο δημιουργεί κωλυσϊεργίες που αποβαίνουν μοιραίες για το μέγεθος της σχολικής ώρας, που μικραίνει, και κάθε πολύτιμο δευτερόλεπτο χάνεται στο πέρασμα του χρόνου! (τι θλιβερό!)

Έτσι:

Η μοναδική ιδέα "τσάντα-ντουλάπα"
εφαρμόζεται άριστα στη ΤΕΜΟΣΧΟΛΤΣΑ

 

Το εσωτερικό της επιδέχεται εύκολες αλλαγές και με απλά ανταλλακτικά-ράφια (plug-in, plug'n'play, klik-klak, easy inserting, φτιάξτο μόνος σου) ο μαθητής μπορεί να την τροποποιεί αναλόγως τις ανάγκες της κάθε ημέρας. έτσι η ΤΕΜΟΣΧΟΛΤΣΑ μπορεί να γίνει από:

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ,

έως

ΜΠΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ

 

Όμως η μεγαλύτερη καινοτομία της τσάντας ΤΕΜΟΣΧΟΛΤΣΑ βρίσκεται στον μάυρο πάτο της. Ο Πάτος αυτός είναι απροσπέλαστος από οποιοδήποτε εργαλείο του παγκοσμίου εμπορίου (κατσαβίδι, σφυρί, βαριοπούλα, κομπρεσέρ, γερανός(!)). Βρίσκεται:

ο "μαύρος πάτος" αποτελεί
τη Δαμόκλειο σπάθη του άτακτου μαθητή

 

...και περιέχει ειδικό ηλεκτρονικό κύκλωμα με συναγερμό (μελλοντικά και immobilizer) που μόλις εγκριθεί από τα υπεύθυνα υπουργεία (Παιδείας, και Δημόσιας Τάξης) θα λειτουργεί ως εξής:

Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς ο μαθητής που έχει αυτή τη τσάντα είναι υποχρεωμένος μετά τον Αγιασμό να μεταβαίνει στο διευθυντή (του σχολείου) όπου με ειδικό εργαλείο-τσιπ θα ενεργοποιεί το παραπάνω κύκλωμα.

Το κύκλωμα αυτό αποτελείται από σωρεία μικροεπεξεργαστών που στοχεύουν στη σωστή διαπαιδαγώγηση και στη καλή πορεία του μαθητή στο σχολείο. Πρωτίστως πρόκειται για συναγερμό που θα ενεργοποιείται όταν:

  • ο μαθητής για ένα συνεχές 24ωρο δεν έχει ανοίξει διόλου τη τσάντα του, άρα έχει πάει αδιάβαστος στο σχολείο,
  • ο μαθητής σε ώρες μαθήματος λείπει από τη τάξη, δηλαδή κάνει κοπάνα,
  • κάποιος άλλος μαθητής προσπαθεί να διαρρήξει τη τσάντα.

Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω το κύκλωμα στην αρχή κάθε σχολικής περιόδου και με την ενεργοποίηση του από τον διευθυντή ενημερώνεται:

  1. για την βάρδια που θα ακολουθήσει ο μαθητής-ιδιοκτήτης της τσάντας
  2. για τις ημερομηνίες αργιών (Σαββατοκύριακα, Χριστούγεννα, Πάσχα, κτλ), ώστε να απενεργοποιείται ο συναγερμός εκείνες τις ημέρες
  3. με το δακτυλικό αποτύπωμα του μαθητής, ώστε να αντιλαμβάνεται ξένη εισβολή/προσβολή.

ΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΘΑ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ "ΤΕΜΟΣΧΟΛΤΣΑ";

  1. Επειδή ίσως το επιβάλει ο Νόμος (πάντα σε συνεργασία με το Υπ.Δημ.Τάξης),
  2. γιατί το κύκλωμα του μαύρου πάτου μελλοντικά θα δέχεται επεκτασιμότητες με video-games, τροποιήσεις ώστε να λειτουργεί ως MP3 PLAYER, σύνδεση στο Internet και παρακολούθηση των αποτελεσμάτων όλων των αγώνων του "ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ". Οι ώρες, φυσικά, κατά τις οποίες θα εφαρμόζονται όλα τα παραπάνω θα είναι εξωσχολικές,
  3. για να έχει πάντα ΦΡΕΣΚΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ κολατσιό,
  4. για να είναι Ιν!

Η Λάσπη(Η) πιστεύει πως μια τέτοια τεχνολογική αναβάθμιση στον εξοπλισμό του μαθητή θα επιφέρει στη κοινωνία μας:

  • καλύτερους μαθητές
  • πάταξη της κοπάνας
  • νομοταγείς πολίτες
  • νέα πνοή στην Εθν.Οικονομία
  • εθνική υπερηφάνεια

 


CreditsAdvertising - Λασποφιλία - Γράμματα Αναγνωστών

Copyright ©Λάσπη(η) 1995-2002 Laspi(h) - All rights reserved.