Τέχνες
Οικονομία
Τεχνολογία
Εκπαίδευση
Διασκέδαση
Πολιτική
Υγεία
Γεγονότα
Ανάπτυξη
Κοινωνία
Ταξίδια
Οικολογία
Ιστορία
Μόδα
Εκτύπωση

Λασποσπιτοσελίδα Πολιτκή


Μάχη για την Τοπική Αυτοδιοίκηση

η ΕΤΑ ξαναχτυπά ...

Η γνωστή οργάνωση Ε.Τ.Α. (Επανάσταση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση) κυκλοφόρησε εν όψει των δημοτικών εκλογών 1998 μία ολοκληρωμένη πρόταση, με την οποία είναι σίγουρο ότι η τοπική αυτοδιοίκηση, που σήμερα βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού, θα κάνει ένα τεράστιο βήμα μπροστά!

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1ο: ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ

Σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπως η Κυψέλη, η Καλλιθέα, τα Πατήσια, το Παγκράτι, ο Πειραιάς, το Κουκάκι ή οι Αμπελόκηποι, το οξύτατο πρόβλημα της στάθμευσης μπορεί, επιτέλους, να αντιμετωπισθεί. Η λύση λέγεται...

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΠΑΡΚΑΔΟΡΟΣ: Οι δευτερεύοντες δρόμοι το βράδυ θα μετατρέπονται σε ελεγχόμενα "πάρκειν". Τμήματα των δρόμων (π.χ. μεταξύ διασταυρώσεων) θα ενοικιάζονται από τους Δήμους σε ιδιώτες, οι οποίοι θα τα διαχειρίζονται όπως τους μικρούς υπαίθριους χώρους στάθμευσης. Με τον τρόπο αυτό θα αξιοποιείται και το τελευταίο διαθέσιμο τετραγωνικό μέτρο, καθώς θα χωρούν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα απ'όσο συμβαίνει σε κανονικές συνθήκες. Επίσης, θα αντιμετωπίζονται προβλήματα που προκύπτουν από ασυνείδητους οδηγούς που (α) διπλοπαρκάρουν, (β) παρκάρουν στο πεζοδρόμιο, (γ) πιάνουν δύο θέσεις χαραμίζοντας τον υπόλοιπο χώρο, κ.λπ. Το μέτρο θα ισχύει αυστηρά μεταξύ των ωρών 11 μ.μ. και 7 π.μ. - τις υπόλοιπες ώρες οι δρόμοι θα χρησιμοποιούνται κανονικά.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 2ο: ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ

Η λύση στο χρόνιο αυτό πρόβλημα ονομάζεται...

GPS - ΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ: Το νέο αυτό γκάτζετ είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν ακίνητο. Το ενεργοποιείτε κατά την επίσκεψή σας στο κτίριο. Με τη βοήθεια δορυφόρου εντοπίζει τις συντεταγμένες της τοποθεσίας και αυτόματα ενημερώνεστε για τον ισχύοντα συντελεστή δόμησης, τον μέγιστο αριθμό ορόφων, το ποσοστό κάλυψης, το μέγεθος του ακάλυπτου χώρου, την πιθανή ύπαρξη μπαζωμένων ρεμάτων και άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Με τον τρόπο αυτό δεν θα μπορέσουν να σας ξεγελάσουν οι επιτήδειοι και θα αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις, όπως π.χ. τις επισκέψεις από τις μπουλντόζες στο ΥΠΕΧΩΔΕ και το κράξιμο από το ελικόπτερο του ΣΚΑΪ.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 3ο: ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ

Για να πάψει, επιτέλους, η δικτατορία του Ι.Χ., προτείνεται:

Α. Η πεζοδρόμηση των οδών Σταδίου, Πανεπιστημίου, Ακαδημίας, Σόλωνος, Εμμανουήλ Μπενάκη, Χαριλάου Τρικούπη, των σημαντικότερων πλατειών, καθώς και των Λεωφόρων Συγγρού, Πειραιώς, Πατησίων, και Αχαρνών. Απο τούδε και στο εξής η κίνηση από και πρός το κέντρο της Αθήνας θα εξυπηρετείται από τον περιφερειακό Γαλατσίου.

Β. Ορισμένες από τις πλήρως πεζοδρομημένες πλατείες (κατά προτίμηση οι κεντρικότερες) θα μετατραπούν σε χώρο αποθήκευσης και καύσης απορριμμάτων. Με τον τρόπο αυτό θα εξασφαλίζεται δωρεάν θέρμανση για τους πολίτες και θα λυθεί η εκκρεμότητα των χωματερών.

Γ. Οι ακάλυπτοι χώροι στα οικοδομικά τετράγωνα θα ενοποιηθούν υποχρεωτικά και θα αναπλασθούν, επίσης υποχρεωτικά. Θα μετατραπούν σε χώρο καύσης νεκρών, ώστε να αποσυμφορηθούν τα νεκροταφεία. Η θερμότητα θα μπορεί να μεταφέρεται με αγωγούς στις κατοικίες, ελαττώνοντας έτσι την εξάρτησή μας από το πετρέλαιο θέρμανσης.


ΠΡΟΒΛΗΜΑ 4ο: ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ

Το όραμα του Τρίτση, της Ντόρας, της Μελίνας, του Μάνου, του Δοξιάδη, του Τρικούπη, του Τσίλλερ και του Θεόφιλου Χάνσεν γίνεται επιτέλους πραγματικότητα. Βρέθηκε ο αποτελεσματικότερος τρόπος για την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων της πρωτεύουσας. Οι λόφοι Φιλοπάππου, Πνύκας, Αρείου Πάγου, Ακρόπολης, Αρδηττού και Λυκαβηττού θα συνδέονται με τελεφερίκ. Σύντομα το δίκτυο θα μπορεί να επεκταθεί προς τα Τουρκοβούνια, τον Λόφο Σκουζέ, τον Υμηττό και την Πεντέλη.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 5ο: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ

Α. Ελεύθερη κυκλοφοφία όλων των τροχοφόρων κάθε 13 κάθε μηνός, χωρίς κώδικα οδικής κυκλοφορίας, φωτεινούς σηματοδότες, σήματα κυκλοφορίας, άδειες κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, διπλώματα οδήγησης, σήματα εφορίας, και, φυσικά, τροχονόμους ή Τροχαία. Με ειδική ρύθμιση (δημαρχικό διάταγμα) δεν θα καλύπτονται από Ασφάλεια όσα ατυχήματα συμβούν κατά την ημέρα ελεύθερης κυκλοφορίας.

Β. Καθιέρωση της 14ης κάθε μήνα (επομένης της ημέρας ελεύθερης κυκλοφορίας) ως ημέρας εθνικού πένθους (για τα θύματα των τροχαίων που θα έχουν συμβεί την προηγούμενη), ημέρας ανακύκλωσης (τα κατεστραμμένα οχήματα θα πηγαίνουν στην πρέσσα για ανακύκλωση), και πάνω από όλα, ημέρα περισυλλογής.


Γ. Καθιέρωση του θεσμού του οδηγού περισυλλογής. Οι οδηγοί περισυλλογής θα έχουν σαν σκοπό να περισυλλέγουν τα οχήματα που θα καταστρέφονται κατά τα ατυχήματα που θα συμβαίνουν κατά την ημέρα ελεύθερης κυκλοφορίας. Κατά την ώρα που θα είναι εν υπηρεσία μεν, εκτός οχημάτων περισυλλογής δε, θα έχουν σαν καθήκον, αρμοδιότητα και υποχρέωση να κάθονται στον χώρο περισυλλογής, στην στάση "Ο σκεπτόμενος του Ροντέν", και να πέφτουν σε περισυλλογή. Εκεί θα σκέπτονται σοβαρά θέματα που απασχολούν την κοινή γνώμη, όπως το αν ήταν οφσάιντ το γκόλ του Περουβιανού, και το αν η Πετρούλα θα τα φτιάξει τελικά με τον Ντέιβηντ στο καθημερινό σήριαλ "Οργή και Θυμηδία". Όσοι από τους οδηγούς είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικοί, θα προάγονται σε οδηγούς βαθειάς περισυλλογής, και θα συσκέπτονται σε δικό τους χώρο, αποκαλούμενο "χώρο βαθειάς περισυλλογής". Εκεί θα σκέπτονται γύρω από τα αναπάντητα ερωτήματα της ανθρωπότητας (βλ. λάσπη 2ο τεύχος)


ΠΡΟΒΛΗΜΑ 6ο: Η ΑΠΕΙΛΗ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ

Προτείνεται η σύσταση ενός καινούργιου σώματος της δημοτικής αστυνομίας, το οποίο θα ονομάζεται "Γλωσσική αστυνομία", ή χαϊδευτικά "Sprachpolizei". Η στολή της Sprachpolizei (SP) θα είναι ίδια με αυτή των Allgemeine SS,  με μόνη αλλαγή στα εμβλήματα: Αντί για το περιβραχιόνιο με την σβάστικα, θα φέρουν περιβραχιόνιο με το έμβλημα του δήμου Αθηναίων. Αντί για το σήμα της Wehrmacht με τον αετό και την σβάστικα, θα φέρουν ένα γκρόβερ το οποίο θα διαπερνάται πέρα ως πέρα από ένα λουκάνικο Ραψάνης, σύμβολο το οποίο συμβολίζει τον καθημερινό ανασκολοπισμό της Αθηναϊκής διαλέκτου από διάφορα τοπικά ιδιώματα, και αντί για την νεκροκεφαλή, θα φέρουν το σήμα των Rolling Stones με τα χείλια και την γλώσσα, σύμβολο της δύναμης της υγιούς άρθρωσης του λόγου που μόνο η Αθηναϊκή διάλεκτος εξασφαλίζει. Καθήκον, υποχρέωση, αρμοδιότητα και προορισμός της Sprachpolizei θα είναι η πάταξη του γλωσσικού εγκλήματος, το οποίο ορίζεται ως η καταστρατήγηση των κανόνων άρθρωσης, προφοράς, ορθογραφίας, και γραμματικής σύνταξης της Αθηναϊκής διαλέκτου. Οι άνδρες και οι γυναίκες της Sprachpolizei θα συνεπικουρούνται από διμοιρίες σπιούνων, ρουφιάνων, χαφιέδων, καταδοτών, και καρφιών (αναφερόμενοι χωρίς σειρά προτίμησης), οι οποίοι θα φορούν στο κεφάλι είτε μαύρη κουκούλα, είτε μάσκα του Δήμου Σταρένιου ή του Αρτέμη Μάτσα (ελεύθερη επιλογή), και στολή οδηγού των ΗΛΠΑΠ στο σώμα (για παραπλάνηση). Οι δράστες γλωσσικών εγκλημάτων θα τιμωρούνται παραδειγματικά: Θα δημοσιοποιούνται τα ονόματά τους στις απογευματινές εφημερίδες και στα δελτία ειδήσεων, και ως ποινή θα καθαρίζουν τις τσίχλες και τα περιττώματα των σκύλων από την Αθήνα. Η υπέρτατη ποινή θα είναι η δια βίου απέλαση από τον Δήμο Αθηναίων, και η αφαίρεση του τίτλου του Αθηναίου Δημότη.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 7ο: ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ

Για αποκέντρωση και πάταξη της γραφειοκρατίας, όλες οι διατυπώσεις που απαιτούσαν μέχρι πρότινος την παρουσία του Δημότη στο Δημαρχείο, θα μπορούν να πραγματοποιούνται στα εξουσιοδοτημένα Προποτζίδικα και Γαλακτοπωλεία (ΕΒΓΑ/ΔΕΛΤΑ της γειτονιάς). Μοναδική εξαίρεση οι πολιτικοί γάμοι, οι οποίοι θα πραγματοποιούναι μόνο σε όλα τα εξουσιοδοτημένα περίπτερα.


CreditsAdvertising - Λασποφιλία - Γράμματα Αναγνωστών

Copyright ©Λάσπη(η) 1995-2002 Laspi(h) - All rights reserved.